میشلن تایرهای جدید مجموعه LTX را عرضه می کند.




میشلن تایرهای جدید مجموعه LTX را عرضه می کند.

میشلن لاستیک های جدید Defender LTX M/S2 و Defender LTX Platinum را عرضه می کند.

لاستیک‌های Defender LTX Platinum و Defender LTX M/S2 با پیشرو بودن در مسافت پیموده‌شده، وعده‌ و هدف میشلن را برای طول عمر بالا بدون هیچ گونه ایرادی ارائه می‌کند و هنگامی که یک مصرف کننده نام LTX را می بیند، می تواند به عملکرد بالا در طول عمر لاستیک اعتماد کند.

لاستیک Defender LTX M/S2 بعنوان یکی از تایرهای برتر کامیون های سبک در بازار، از ترکیب به روز شده Evertread 2.0 استفاده می کند تا بهترین عملکرد آج را با چسبندگی عالی در شرایط بارانی و برفی در طول عمر لاستیک ارائه دهد. تایر Defender LTX M/S2 دارای 53 سایز خواهد بود که همه پیکاپ های 2013 یا جدیدتر و SUV های سنتی را پوشش می دهد.

دبورا جونکا، مدیر ارشد برند لاستیک میشلن ، گفت: «مصرف‌کنندگان کامیون‌های سبک نسبت به نسل‌های قبلی خواسته‌های جدیدی برای خودروهای خود دارند و میشلن با ارتقای خط تایر LTX به درخواست آن ها پاسخ می‌دهد.»

تایر جدید Defender LTX Platinum که نیازهای بازار رو به رشد وانت بارهای سنگین و لوکس را برآورده می کند، شش سایز رینگ 20 را با زیبایی ظاهری فوق العاده و عمر آج چشمگیری را بهتر از مجموعه رقابتی خود ارائه می دهد و با الگوی آج و ترکیب کاملاً جدید، چسبندگی فوق العاده ای را در طول عمر لاستیک در شرایط مرطوب و برفی ارائه می دهد.

سایزهای هر دو تایرهای Defender LTX M/S2 و Defender LTX Platinum طی چند ماه آینده به صورت مرحله ای عرضه می شود.



منبع: https://michelinmedia.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0